Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Puan Durumu
Sosyal Medya

Mühendislik ve Doğa Bilimleri Fakültesinde Mezuniyet Töreni Gerçekleşti

Mühendislik ve Doğa Bilimleri Fakültesi mezuniyet töreni Mehmet Akif Ersoy

Mühendislik ve Doğa Bilimleri Fakültesi mezuniyet töreni Mehmet Akif Ersoy Spor Salonu’nda büyük bir coşkuyla gerçekleştirildi. Mühendislik ve Doğa Bilimleri Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Abdullah Yeşil’in ev sahipliğinde düzenlenen törene; Rektör Prof. Dr. İsmail Boz, Rektör Yardımcıları Prof. Dr. Alpaslan Serel, Prof. Dr. Ebru Kaya Mutlu ve Prof. Dr. Mehmet Emin Erçakar, Genel Sekreter Faruk Küçük, akademik ve idari personeli, öğrenciler ve aileleri katılım sağladı.

Saygı duruşu ve İstiklal Marşı’nın okunmasıyla başlayan törende, Üniversitenin tanıtım filmi katılımcılarla buluşturuldu. Ardından Mühendislik ve Doğa Bilimleri Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Abdullah Yeşil tarafından açılış konuşması gerçekleştirildi. Konuşmasında mezun öğrencilerimizi tebrik eden Dekan Prof. Dr. Abdullah Yeşil, meslek yaşamlarında başarılar diledi. Selamlama konuşmalarını gerçekleştiren Rektörümüz Prof. Dr. İsmail Boz ise öğrencilerimizi mezuniyetlerinden dolayı kutlayarak gelecek yaşamlarında başarı ve mutluluk temennisinde bulundu.

Protokol konuşmalarının ardından 2025-2026 eğitim-öğretim yılında fakülteyi birincilikle tamamlayan Elektrik-Elektronik Mühendisliği Bölümü öğrencisi Yağmur Şimşek, mezuniyet kütüğüne plaket çakma seremonisini gerçekleştirdi. Yağmur Şimşek, tüm mezun öğrencilerimiz adına yaptığı konuşmada bu anlamlı günde yaşadığı mutluluk ve gururu katılımcılarla paylaştı.

Törende daha sonra fakülte genelinde dereceye giren öğrencilere başarı belgeleri ve ödülleri takdim edildi. Fakülte birincisi Elektrik-Elektronik Mühendisliği Bölümü öğrencisi Yağmur Şimşek’e başarı belgesi ve ödülü Rektör Prof. Dr. İsmail Boz ve Mühendislik ve Doğa Bilimleri Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Abdullah Yeşil tarafından verildi.

Fakülte ve bölümlerinde dereceye giren öğrencilere başarı belgeleri ve ödülleri; Rektör Yardımcıları, Dekan Yardımcıları ile ilgili bölüm başkanları tarafından takdim edildi. Başarı belgesi takdimlerinin ardından öğrenciler, akademisyenlerimizle birlikte toplu hatıra fotoğrafı çektirdi.