Bandırma Belediyesi Avrupa Birliği NetZeroCities Programı kapsamında, Fransa’nın Dunkerque kenti ile yürüttüğü 17 aylık İkiz Şehir Öğrenme Programının kapanış toplantısını gerçekleştirdi.
Başkan Mirza ” Bu süreç boyunca, iklim değişikliğiyle mücadele, sürdürülebilir enerji politikaları ve karbon nötr şehir hedefi doğrultusunda önemli bilgi ve deneyim paylaşımlarında bulunduk. Bandırma’nın geleceğini daha yaşanabilir, daha dirençli ve çevre dostu bir kent anlayışıyla şekillendirmek adına değerli kazanımlar elde ettik.
Bandırma Belediyesi olarak, kısa sürede hazırlayıp onaylattığımız Sürdürülebilir Enerji ve İklim Eylem Planı (SECAP) ile Türkiye’de örnek bir başarıya imza attık. Bu başarı, uluslararası platformlarda kentimizi temsil etme ve Avrupa’daki iyi uygulamaları yerinde inceleme fırsatını da beraberinde getirdi.
Bugün geldiğimiz noktada; Avrupa Birliği ile yürüttüğümüz iş birliklerini güçlendiriyor, yeni proje ortaklıkları geliştiriyor ve Bandırma’yı iklim nötr kentler hedefi doğrultusunda kararlılıkla geleceğe hazırlıyoruz.
Bu süreçte emeği geçen İmar ve Şehircilik Müdürlüğümüz Enerji Yönetim Birimi, Strateji Geliştirme Müdürlüğümüz, proje ortaklarımız ve katkı sunan tüm paydaşlarımıza teşekkür ediyorum.” Dedi.
