Bandırma Belediyesi Sağlık İşleri Müdürlüğü tarafından 600 Evler, Paşakent ve 17 Eylül mahallelerinde Meme Kanseri Farkındalık Seminerleri düzenlendi. Paşakent Mahalle Muhtarı Nurten Sarıaltın, 600 Evler Muhtarı Müge Gökhan ve 17 Eylül Muhtarı Seda Taşkan’ın katıldığı erken teşhisin hayat kurtardığı vurgulanan seminerlerde, meme kanserine karşı bilinçlenmenin önemi, düzenli tarama ve kontroller hakkında bilgilendirmeler yapıldı.
3 muhtar yaptıkları kısa açıklamalarda, “Toplum sağlığını önceleyen çalışmalarımızı sürdürüyor, emeği geçen sağlık çalışanlarımıza ve katılım sağlayan tüm hemşehrilerimize teşekkür ediyoruz “dediler.

