BANÜ Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu mezuniyet töreni büyük bir coşkuyla gerçekleşti. Mehmet Akif Ersoy Konferans Salonu’nda Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu Müdürü Dr. Öğr. Üyesi Fatma Nur Yılmaz’ın ev sahipliği yaptığı törene; Rektör Prof. Dr. İsmail Boz, Rektör Yardımcıları Prof. Dr. Ebru Kaya Mutlu ve Prof. Dr. Mehmet Emin Erçakar, Genel Sekreter Faruk Küçük, akademik ve idari personel, öğrenciler ve velileri katılım gösterdi.
Saygı duruşu ve İstiklal Marşının okunmasıyla başlayan mezuniyet töreninde ilk olarak Üniversitenin tanıtım filmi izlendi. Ardından Fizyoterapi, Optisyenlik, Sosyal Hizmetler ve Tıbbi Görüntüleme Teknikleri programları öğrencileri tören yürüyüşlerini gerçekleştirdi. Daha sonra Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu Müdürü Dr. Öğr. Üyesi Fatma Nur Yılmaz açılış konuşmasını gerçekleştirerek mezun öğrencilerimizi tebrik etti ve meslek yaşamlarında başarılar diledi. Rektör Prof. Dr. İsmail Boz ise öğrencilerimizi mezuniyetlerinden dolayı tebrik ederek mezuniyetlerinin hayırlı olmasını diledi. Protokol konuşmalarının ardından 2025-2026 eğitim-öğretim yılında Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulumuzu birincilikle tamamlayan Fizyoterapi Programı öğrencisi Hafsa Koçoğlu, tüm mezun öğrencilerimiz adına mezuniyet kütüğüne plaket çakma seremonisini gerçekleştirdi. Ardından yaptığı konuşmada mezuniyet sevincini ve gururunu katılımcılarla paylaştı.
Törende daha sonra dereceye giren öğrencilere başarı belgesi ve ödülleri takdim edildi. Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulunun birincilikle tamamlayan Fizyoterapi Programı öğrencisi Hafsa Koçoğlu ödülünü Rektör Prof. Dr. İsmail Boz’un elinden alırken, ikinci olan Sosyal Hizmetler Programı öğrencisi Aleyna Ocak ödülünü Rektör Yardımcısı Prof. Dr. Ebru Kaya Mutlu’dan, üçüncü olan Optisyenlik Programı öğrencisi Kübra Güzel ise ödülünü Rektör Yardımcısı Prof. Dr. Mehmet Emin Erçakar’dan aldı.
Başarı ödüllerinin ardından programlarında dereceye giren öğrencilere başarı belgeleri takdim edildi. Fizyoterapi Programında Hafsa Koçoğlu birinci, Dorukhan Yıldıran ikinci ve Ebrar Sılınçarslan üçüncü olurken; öğrencilerin başarı belgeleri Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu Müdürü Dr. Öğr. Üyesi Fatma Nur Yılmaz tarafından takdim edildi.
Optisyenlik Programında Kübra Güzel birinci ve İrem Uçar ikinci oldu. Öğrencilerin başarı belgeleri Genel Sekreter Faruk Küçük tarafından verildi.
Tıbbi Görüntüleme Teknikleri Programında İlayda Özaydın birinci, Fatma Canan Orbey ikinci ve Nida Gökmen üçüncü olurken; öğrencilerin başarı belgeleri Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu Müdür Yardımcısı Prof. Dr. Nilay Ildız tarafından takdim edildi.
Sosyal Hizmet Programında ise Aleyna Ocak birinci, Zinnur Gülşen ikinci ve Elif Uslu üçüncü oldu. Öğrencilerin başarı belgeleri Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu Müdür Yardımcısı Öğr. Gör. Ayşegül Demir Sarıipek tarafından verildi.
