Bandırma’da minik yürekler büyük iyiliklere imza attılar. Yıllardan bu yana Bandırma’da devam eden mavi kapak toplama kampanyası toplumun farklı katmanlarında sürüyor. Mavi kapak toplama kampanyasında son olarak Şehit Öğretmen Mustafa Boz İlkokulu 2. sınıf öğrencilerinin topladığı mavi kapaklar Paşabayır Mahallesi Muhtarı Belgin Şentürk’e teslim edildi.
Paşabayır Mahalle Muhtarı Belgin Şentürk ” Mavi kapakları toplayarak toplumda geri dönüşüm bilincini attırmayı, engelli ve yatağa bağlı bireylerin yaşamlarını kolaylaştırmaya istiyoruz. Bu çerçevede engelli bireylerin medikal ihtiyaçlarını karşılanmasını noktasında destek oluyoruz. Toplanan mavi kapaklar ile iki adet havalı hasta yatağı, bir hasta tuvaleti ve çeşitli medikal ekipmanların ihtiyaç sahiplerine ulaştırdık. Mavi kapan toplama kampanyasının diğer okullara yayılmasıyla da çok daha engelli bireyin ihtiyaçlarını karşılayabiliriz. ” Dedi.
