Erdek Meslek Yüksekokulu mezuniyet töreni Erdek Meslek Yüksekokulu Yerleşkesi’nde coşku ve heyecanla gerçekleşti. Erdek Meslek Yüksekokulu Müdürü Doç. Dr. Samet Çevik’in ev sahipliği yaptığı törene Erdek Belediye Başkan Vekili Hüseyin Yıldırım, Rektör Yardımcıları Prof. Dr. Alpaslan Serel, Prof. Dr. Ebru Kaya Mutlu ve Prof. Dr. Mehmet Emin Erçakar, Genel Sekreter Faruk Küçük, İlçe Emniyet Müdürü Faruk Bağcı, Gençlik ve Spor İlçe Müdürü Salman Koçu, Erdek Ticaret Odası Başkanı Hüseyin Uz, akademik ve idari personel, basın mensupları, öğrenciler yakınları katılım gösterdi.
Saygı duruşu ve İstiklal Marşımızın okunması ile başlayan mezuniyet töreninin açılış konuşmasını Erdek Meslek Yüksekokulu Müdürü Doç. Dr. Samet Çevik gerçekleştirdi. Selamlama konuşmalarını gerçekleştiren Rektör Yardımcısı Prof. Dr. Alpaslan Serel, mezun öğrencilere meslek yaşamlarında başarılar diledi.
Konuşmalardan sonra 2025-2026 eğitim öğretim yılında Erdek Meslek Yüksekokulumuzu birincilikle bitiren Sağlık Turizmi İşletmeciliği Programı öğrencimiz Nadya Günenç tüm mezun öğrencilerimiz adına kütüğe plaket çakma seremonisi gerçekleştirdi. Ardından yaptığı konuşmada, bu anlamlı günde yaşadığı heyecanı ve mutluluğu dile getirdi.
Programda daha sonra dereceye giren öğrencilere başarı belgesi ve ödül takdim törenine geçildi. Derece ile mezun olan öğrencilere başarı belgeleri ve ödüllerini Erdek Belediye Başkan Vekili Hüseyin Yıldırım, Rektör Yardımcıları Alpaslan Serel, Prof. Dr. Ebru Kaya Mutlu ve Prof. Dr. Mehmet Emin Erçakar, Genel Sekreter Faruk Küçük, Gençlik ve Spor İlçe Müdürü Salman Koçu, Erdek Ticaret Odası Başkanı Hüseyin Uz ve protokol üyelerinin elinden aldı. Başarı belgesi takdimlerinin ardından Meslek Yüksekokulumuzun akademik ve idari personeli tarafından öğrencilerimize mezuniyet anı belgeleri takdim edildi.

